VGRIP KETATKAN FARAJ DALAM 5 MINIT

TIPS MUDAH TAWAN HATI SUAMI!

Cara Mengetatkan Faraj

……………….

Mudahnya buat abang kecur air liur dan semakin sayang.

………………..

Kak Wa Warning siap-siap yer..

Artikel ini mengandungi bait-bait romantis idaman setiap pasangan rumah tangga yang sedikit terlampau,

sila abaikan artikel ini atau baca atas RISIKO anda sendiri.

SUAMI MENDESAH BILA TAK DILEPAS.

Bila suami dah mula mendesah kesedapan, bermulanya suatu proses dimana saham kita semakin tinggi dimata mereka,

Macamana kalau start dari malam ni, SAHAM kita kembali TINGGI dimata laki kita ?

Percaya dengan kata-kata kak Wa, kawasan intim serta kelembutan didalam berbicara adalah kunci UTAMA..

Kalau awak nak tahu, Gigitan k3mut kawasan intim merupakan hadiah special setiap kali bersama biar pun bukan malam jumaat,

MATAHARI TAK SELALU CERAH.

Awas, jaga-jaga ye..kita memang tak perasan kita punya dah longgar, tapi orang laki ni memang boleh perasan samada kita punya makin umpppph atau makin kosong tak rasa apa-apa..

dari sinilah punca dimana penjagaan dalaman sahaja selalunya mesti jadi perkara yang membuatkan kita sendiri stress malah tercari-cari apa jawapan sebenar kenapa sometime kita pun rasa tak puas?

Kita memang tak perasan..

yang setiap pelakuan, cara menjawab kita buat suami adakala nya buat suami kita terasa luka yang mendalam..

masa tu mula la hubby marah tak tentu pasal, complain sana sini serta bersifat acuh tak acuh..yang pasti kejadian seperti ini kita sama-sama doa minta dijauhkan la ye,

kita memang pandai jaga dalam tapi…..tapi…..tapi…..

Yang sebenar nya..

KITA TAK DE MASA NAK BETUL-BETUL JAGA DALAMAN KITA SENDIRI KERANA SIBUK DENGAN KERJAYA

Bagaimana teknik berkesan yang mudah di aplikasikan untuk buat suami sayang?

Rugi lah kalau setiap kali bersama

pasangan masing-masing tak rasa apa-apa..

Hanya belayar kosong

Moment indah bersama tak sepatutnya rugi.

Kebahagiaan selalunya bermula dari bilik tidur.

Serum Vgrip ada jawapan nya, InsyaAllah kurang 15minit sure sangat k3tat masa rom3n-rom3n…

jujur lah ye,

Lelaki perlukan dorongan

bermula dari dalam kamar tidur, Semakin

kita cukupkan kehendak naluri lelaki insyaAllah

makin mudah dia selalu ingat kat kita.

……………………………………………………………..

Siapa yang Sepatutnya yang guna vgrip serum?

………………………………………………………………

? Yang dah lebih 3 tahun kawin, sudah tentu makin lama makin longgar

? Untuk adik kakak yang baru 2 minggu lahirkan baby

? yang tak biasa makan jamu

? Suami yang bekerjaya dalam unit beruniform (tentera/polis/bomba)

? Suami yang bekerjaya dalam bidang perkapalan (offshore) & perniagaan.

? Kawasan Intim Selalu rasa kering dan kesat…rasa pedih!

? Masalah bau ( kite memang tak perasan tapi bila ada bau walaupun tak kuat Outomatik bunuh selera)

Soal harga serum ni memang murah, Jauh lebih murah dari seutas PANDORA,

apa kata mereka yang dah guna Serum ni dalam masa singkat?

………………………………………………………

” Hubby cakap…sayang nape ketat ni? rengek-rengek lain macam jer dye… ”

(Identiti pegamal dirahsiakan)

………………………………………………………

” HA HA HA HA..Betul kak..

memang gila lah, k3tat gila

memang k3tat sangat kak

Tu lah..macam tak ye boleh k3tat

camtu..hubby cakap cam baru nikah jer

HA HA HA HA ”

Nakal sungguh gelaknya tue..

……………………………………………………….

kenapa feedback hubby pengamal serum tu sampai mereng3k-reng3k??

Emm…susah saya nak explain soalan awak ni

Kalau sendiri cuba, awak akan tahu la jawapanya….kot..huhu

Kalau nak tambah tambah laki awak tue makin sayang, meh wassap kak wa! bagi detail nama & alamat terus jer kita poskan, esok sampai boleh terus guna

VGRIP : 011-115 77 206

Kak Wa ada promo kepada yang berminat, biasalah promo mana ada satu jangka masa yang lama kan? dan mana boleh bagi pada semua, nak bagi yang benar-benar guna jer ( Hanya yang terawal sahaja)

Orang perempuan macam kita walau rajin macamana sekalipun kita didapur serta menjaga anak-anak dirumah belum tentu dapat pujian secara direct,

tapi kalau bab dalaman intim pujian itu tak payah dimintak, senang jer terpacul dari mulut suami..

Kan?

Admin kak Wawa Online 24jam,

pandai bodek kak wa kasi free

VGRIP – 011-115 77 206

( Stokis Sah Terbesar di selangor )

Whatssup me Now.

Carian dari Google :

  • cara mengetatkan faraj
  • faraj ketat suami sayang
  • produk mengetatkan lubang faraj
  • kemaluan wanita selepas bersalin
  • mengetatkan lubang faraj
  • miss v ketat gila
  • bentuk faraj
  • petua ketatkan lubang faraj
  • petua nenek besarkan payudara
  • sayang lubang ketat
  • gambar kemaluan wanita selepas bersalin
  • foto kemaluan perempuan selepas bersalin
  • di mana boleh kita beli vgrip
  • cara nak ketat kan faraj
  • cara mengetatkan lubang faraj
  • cara megetatkan faraj
  • cara ketatkan vagina
  • bila faraj tercari-cari
  • bentuk faraj selepas bersalin
  • ubat ketat lubang faraj


Laman web :
http://mykedaionline.com/cara-mengetatkan-faraj-tips-mudah-tawan-hati-suami/


Iklan oleh : WAWA


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


iklan-percuma-aje





Kisah BENAR
wanita-tak-puas-seks